Sunday, July 30, 2006

Its sunday...mengemas rumah as per assignment given by my mum before she left to singapore yesterday morning. Lepas tu dia suruh carikan gula huhuhuhu...aku sepatutnya settle dah lama sebelum my mum balik dari australia lagi tapi maklum ler busy dengan kerja dan aktiviti-aktiviti bersama kawan-kawan kannn. Semalam sabtu ada birthday party dan malam sebelum tu Dr S mengajak rakan-rakan ke condonya yang baru sebulan diduduki...ala mcm house warming ler...cantik rumah dia...kemas dan sesuai dgn tema 70's heheheh tapi kena berhati-hati dengan lampu cantik yg terletak di ruang tamu dan ruang makan sebab agak rendah...adakah lampu itu rendah atau aku yang makin tinggi...hehehehheh.

Semalam pergi clubbing...tapi sayang sebahagian masa yg sepatutnya dihabiskan menari terpaksa menonton show plak dan celoteh serta pengumuman demi pengumuman yang tak habis-habis. Bayar sejumlah wang untuk menari tapi terpaksa menjadi penonton kepada show yang syok sendiri...geram...last week pun sama. The organiser seperti tidak peka kepada kehendak pengunjungnya... Anyway...berharap sangat agar show-show tu dipendekkan sikit masanya...dan pertandingan-pertandingan yang dah terlalu byk tu dikurangkan.... cukup setakat ini bercerita pasal perkara-perkara nyamuk ni.

Akhirnya...didalam kesibukan ini...riuh rendah kehidupan harian...jauh disudut hati ini aku merindui dia..yang teramat sangat..umpama sebuah pelabuhan nan sepi...masih berharap agar suatu hari nanti kapal itu datang berlabuh bagi memakmurkan pelabuhan ini...RINDU INI BERTANDANG LAGI

2 comments:

Anonymous said...

hmm..aku setuju sgt ngan kata2 rindu bertandang lagi.. ko memang insan yg penuh dengan keindahan kata2 sedemikian. u are special!!

sam zahri said...

rindu bertandang lagi. aku jua merindu tapi untuk siapa? tidak diketahui pula ...