Wednesday, July 21, 2004

Berhenti Berharap (by Sheila on 7)
 
aku tak percaya lagi dengan apa yg kauberi
aku terdampar di sini tersudut menunggu mati
aku tak percaya lagi akan guna matahari
yang dulu mampu terangi sudut gelap hati ini
aku berhenti berharap
dan menunggu waktu gelap
sampai nanti suatu saat tak ada cinta kudapat
kenapa ada derita bila bahagia tercipta
kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan
 
reff:
aku pulang
tanpa dendam
kuterima kekalahanku
aku pulang
tanpa dendam
kusalutkan kemenanganmu
 
kau ajarkan aku bahagia
kau ajarkan aku derita
kau tunjukkan aku bahagia
kau tunjukkan aku derita
kau berikan aku bahagia
kau berikan aku derita
 

3 comments:

Anonymous said...

Waa..best cerita tu yek..sedih juga. Tapikan Si Hans tu comel.Geram la...
Lagu nie touching la.ada makna ke kat U?

zack said...

setiap bait-bait kata dalam lagu itu memberi satu makna yg mendalam

Anonymous said...

my 1st time readin this blog...touchin..i cried,maybe we're not the same..but the feelin that u hav is something that i can relate to...berhenti berharap...