Sunday, May 08, 2005

KRISDAYANTI – Cahaya

Dosakah aku bila mencintaimu
Bila jalinan hati kini menderaku
Tapi haruskah diriku pasrah
Diriku mengalah...
Memang cinta tiada bermata
Bisa ciptakan sedih juga bahagia
Aku kini terjerat karenanya
Susah lepaskan dia...
Jalannya cinta nodai hati
Aku dicinta jalinan tiada pasti
Dan aku tak harus terkalahkan
Dan diriku terabaikan
Ku ikuti jalannya hati
Memang cinta tiada bermata
Bisa ciptakan sedih juga bahagia
Aku kini terjerat karenanya
Susah lepaskan dia...
Jalannya cinta nodai hati
Aku dicinta jalinan tiada pasti
Dan aku tak harus terkalahkan
Dan diriku terabaikan
Ku ikuti jalannya hati
Dan aku tak harus terkalahkan
Dan diriku terabaikan
Ku ikuti... ku ikuti...
Jalannya hati

7 comments:

Anonymous said...

hi cyg, smekom, got u blog from some source, from FP if i`m not mistaken & saved it in my fav. how ru? cyg dah dinner ker? aper nama tempat keje cyg tuh, poyo lupeler sbb tak sempat nak catit,,, no hp poyo ttp yg sama 0122147969, cyg msh no yg samaker? bak bagi balik sb hp arituh hilang so sumer no hilang sama,,,my email>poyo_samseng69@yahoo.com
wah cyg punyer blog nih jiwang habiz yek tp syok gak baca once in a while,,, :) luv poyo

Anonymous said...

wahahaha....poyo!
hi cyg sape poyo tu...apsal poyo panggil cyg "cyg"? :P

Anonymous said...

best lagu nie eekk. Tapi untuk siapa yee...E? MZ? atau SF?...kenapa dah lama tak tulis. Dah lost track dah cerita hidup u....satu lagi, yang POYO cayang nie sapa lak...awat gedik dan gatal birah sangat? Tak puas hati tau, i ni siap dimata U?...tak puas sorang, semua u nak...

Anonymous said...

What heppen to SF? Kenapa cerita 'tentang dia' dah tak ada? KEnapa tak tulis lagi? Saya pembaca setia. Cerita SF lebih menarik dari MZ dan E.

Anonymous said...

E? MZ? SF? apa jantina mereka???
poyo plak lelaki ker pempuan ker????
tetiba jer muncul.

Anonymous said...

wukahkah..POYO tu memang poyo. KEjadiannya yg tidah ketahui asal usul.SF, MZ dan E, cari sendiri dalam blog. Baca dan hayati cerita cinta in. Boleh buat felemmm..title 'Tentang Mereka'..


sayang awak dari sayang...

Anonymous said...

aku rasa aku kenal mereka bertiga ni tapi satu jer pesanan aku buat si pencerita, usahlah di kenangkan kembali cerita lama.