Saturday, November 19, 2005



Rumah ini aku kunjungi buat kesekian kalinya. Kemanakah menghilangnya penghuni rumah ini...sudah hampir 18 tahun aku mengunjungi rumah ini pada setiap syawal menjelma dengan harapan suatu hari nanti aku akan bertemu dengannya tapi hasilnya masih belum ketemu. Cinta monyet semasa dibangku sekolah membawa aku berkunjung kerumah ini ketika ada peluang. Penghuninya sebaya manakala keluarganya mesra..kehidupan sukarnya mebuatkan aku simpati....antara kasih dan kasihan...antara jemu dan harapan. Semuga aku akan bertemu dengannya....pada suatu hari nanti...

3 comments:

Anonymous said...

Yahoo Adds New Features To Social-Networking Service
Yahoo Inc. has launched new features to Yahoo 360, a social-networking service that also includes blogging and photo sharing.
Find out how to buy and sell anything, like things related to georgia highway construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like georgia highway construction!

Anonymous said...

sejuk mata memandang gambar tu....

Zampeada said...

aik... cam rumah tinggalan je... tak ke temu lar klu betul rumah tinggalan.