Friday, July 28, 2006

Akhirnya segala persoalan telah terjawab...kasih yang cuba untuk dijalinkan terungkai...dia masih belum bersedia untuk menerima kasih baru walaupun sudah hampir setahun dia sendiri. Ianya suatu realiti yang harus diterima dengan hati yang tebuka...biar pun pahit biar pun pedih tapi ianya harus diterima. Sayangnya aku sudah menyayanginya lebih dari yang sepatutnya walaupun ianya tidak diungkap dengan kata-kata tapi memadai dari bahasa tubuh yang tidak pandai berpura-pura. Mungkin aku tidak cukup kacak untuk menerima cinta dan hanya layak untuk menjadi penonton dibawah pentas realiti percintaan kehidupan...dan aku hanya mampu bertepuk, bergelak ketawa dan bersedih diatas apa yang aku tontoni selaku penonton yang tidak mungkin untuk berada diatas pentas itu. Lagu ini aku tujukan khas buat A...

Artis : fazli zainal
Lagu : harapan
Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,
Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.
Chorus :Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami ...
Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku...

No comments: