Friday, August 20, 2004

2 hari lepas time aku balik kerja my mum still awake. Aikk....adakah aku pulang cepat atau dia tidur lewat. Biasanya kalau aku balik rumah dan my mum tak tidur lagi aku akan lepak dan berborak bersamanya dulu untuk seketika sebelum aku naik kebilik. She said that she'll be leaving to Beijing in early october right away after her trip to India in mid september. At least this time dia bagi tahu kat aku in really advance time...kalau tidak dulu semuanya like one or two days before departure time. Pernah ada one time tu dia call time aku tengah dalam meeting, suruh aku pergi collect her flight ticket for her departure malam tu.

My mum ni memang seorang yang busy dengan aktiviti-aktivitinya bersama rakan-rakanya yang lain. Last sunday she just came back from tioman and before that she was in JB & Singapore with my cousin for a week. But in between that she was in Sabah for couple of days to attend her biras funeral in Sandakan, time tu aku kena pick her up from KL Sentral arrival from Singapore, bilamana she received a call from her brother telling about the bad news. My mum terus ler berpatah balik ke KLIA via ERL after i managed to get her on the next flight to KK at 2 pm. Kesian aku tengok my mum, tapi nak buat macam mana dah itu kehendaknya lagipun duduk rumah pun boring.

Dia selalu pesan kat our relatives kalau nak datang rumah kena call dulu just in case if she is in town or not. Bagi aku biarlah dia nak kemana pun as long she is happy lagi pun this is the time sebab anak-anak semuanya dah besar panjang. Aku jugak ler yang masih tersadai di KL

No comments: