Thursday, January 22, 2004

Gong Xi Fa Cai

mmm today is a public holiday....yahooo...well bangun pagi tadi my mum tengah siap coz she wanna go on vacation with my sister and my brother in law....where else...of course our own vacation house in temerluh pahang hehehehhe best tau lokasinya di tepi sungai pahang and very the fresh air gitu heheheh. As for me too bad that i can't follow them coz i'm having a fever....waaaaa....so sekarang tinggal ler berseorangan sebatang kara untuk beberapa hari. Nampak pada keadaan kesihatan yg tak mengizinkan ni terpaksa ler aku melepak kat dalam bilik....layan vcd yg banyak di beli tapi takda masa nak tengok...layan astro pun ok gak dan currently layan internet.....chatting?...don't feel like chatting to anyone. FYI aku ni jarang demam atau sakit tapi sekali kena teruk dan lambat nak baik....surprisingly aku tak pernah ambik mc selama beberapa tahun ini coz aku akan demam atau sakit time aku ambil annual leave atau ada public holiday...kekadang tu even on sunday pun boleh kena migraine. Aku rasa kan gamaknya badan aku ni tak boleh berhenti bekerja atau berehat / relaks....mesti kena sakit nyer...keturunan robot gamaknya heheheh.

No comments: