Wednesday, January 14, 2004

Just a note...

baru balik dari clubbing...mata belum mengantuk lalu aku pun membuka blogger untuk aku mencatatkan sesuatu...> mcm biasa aku sampai rumah tadi dah hampir jam 6am dan unfortunately my mum dah bangun untuk subuh...hehehhe...suspen gak tapi what the heck...> anyway ramai jugak jumpa kengkawan di club dan mcm biasa aku akan datang berseorangan dan balik pun berseorangan which kekadang kengkawan aku tak percaya...apa diaorang ingat aku ni kaki berangkut ke hehehheh...> dalam ramai2 pengunjung disana aku tertarik dgn sorang ni. Kami hanya saling bertukar pandangan dan senyuman...unfortunately(my favourite word) dia sudah berpunya...bagi aku dpt lihat dia pun dah kira cukup baik...sudah suratan atau mungkin kebetulan. Well dalam hidup ini kita tidak boleh lari dari mengalami perasaan sebegini....adakalanya aku rasa aku ni selalu terlewat atau mungkin....waktu yg tercepat. Well aku harap aku dapat jumpa dia lagi nanti dan aku akan cuba memperkatakan sesuatu bukan untuk apa tapi hanya ingin berkata2 apa yg terbuku didalam hati....tak lebih dan tak kurang heheheh berani ke gamaknya??? seram jugak.

No comments: