Friday, January 30, 2004

While driving on my way to the office kat Era ada lagu Dambaan Pilu nyanyian Khai...sukeeehhh. Sebut pasal penyanyi sorang ni aku telah berkesempatan untuk bertemu dgn dia In Person masa dia buat photo shoot di tempat aku. Macam biasa aku ni kena ler act professional...he is a nice person and peramah jugak ler heheheheh. Sempat ler aku borak sambil minum teh tarik dgn dia dan juga sempat ler aku kasi call card aku kat dia heheheheh. Khai akan mengeluarkan album tak lama lagi disamping sibuk dgn show di merata tempat....dan yg pasti aku akan mendapat kan albumnya yang original dipasaran.

Dambaan Pilu

Inikah yang harus ku terima
Dedaunan layu
Berguguran jatuh di sisiku
Adakah ruang
Walau bermesra untuk kali ini
Bersamamu
Biarlah hanya ku menatap
Wajahmu nan indah
Lepas kerinduan ini
Hanya kasih
Milik berdua
Dambaan ku pilu
Perpisahan yang berlaku
Tak sanggup
Bila meratapi
Hanya sayu diriku
Kehilanganmu kini
Andainya masa menentukan
Moga saat itu
Kau hadir hanya untukku
Satu yang ku pinta
Buatku kali terakhir
Sekiranya diriku
Masih dalam hatimu
Renunglah kembali
Jika ku masih di sini
Biar bersemadi
Oh kasihmu ini
Yang tiada pengganti

Dedicated to someone.....

No comments: