Thursday, January 19, 2006

INIKAH NAMANYA C.I.N.T.A

hubungan aku dengan X agak berlainan tika ini. Entah mengapa ianya semacam ada sesuatu perasaan yang menarik, X juga ada memperkatakan tentang ini beberapa hari yang lalu tapi aku hanya mendiamkan diri.Mungkin aku takut untuk menerima kenyataan bahawa perasaan tu mula wujud didalam jiwa kami. Semalam X menelefon aku bertanyakan khabar serta mengajak aku makan malam which unfortunately i can't coz dah berjanji lebih awal utk makan malam bersama sh,amr and erc. Dia agak kecewa akan tetapi aku telah berjanji untuk dinner dengan dia malam ini. Aku baru sahaja mengenali X secara kebetulan melalui seorang kawan. Dia lebih muda dari aku, bekerjaya dan berpersonaliti yang menarik. Dia ni agak reserved dan low profile unlike me. For him dia tak kisah coz he said dia happy bila bersama dengan aku...katanya ;).Dia tinggal bersama keluarganya berhampiran dengan tempat kerja ku dan sebab itu lah ianya lebih mudah untuk kami bertemu selepas waktu pejabat hehehehhe. Satu perkara yang aku susah sikit dengan X ni ialah dia tak suka clubbing dan keluar ramai-ramai dengan rakan-rakan...ermmmm unlike me again..takpalah we will work the things out as and when its needed.

2 comments:

Anonymous said...

Cik abang oi...itu yang sesuai untuk dijadikan bini...wa a au

Anonymous said...

...and now...X, soooon is Z? What a waste! Just fuck X and look for Z...rite Z?