Monday, January 23, 2006

There goes my Saturday...

Last saturday night i just stay at home watching TV and VCD. Earlier that day aku pergi ke Beranang Selangor melawat ladang. Aku ditemani oleh Zul dan Man buat penambah kemeriahan heheheheh. Malangnya mereka terpaksa ditinggalkan kat pekan beranang memandangkan 4WD tu hanya boleh memuatkan aku sorang aja lagi sebab the rest tu semuanya bodyguard hahahahha...ada senapang plak tu mereka2 ni maklumlah takut diserang vavi hutan katanya hahahahha. Bila lawatan selesai aku kena migraine plak disebabkan rasa mcm pergi...(apa kenama aktiviti sukan lasak menaiki 4WD tu..ermmm).Pengurus Ladang nak belanja makan tengahari tapi memandangkan Zul dan Man dah begitu lama menanti aku tolak pelawaan itu dengan alasan ada kenduri di Nilai katanya heheheheh. Penat control macho dengan pekerja ladang ni...sebab tu migraine kut hahahahhaha. Anyway lepas tu kami menjamu selera di KFC Alamanda Putrajaya dan kemudiannya merehatkan diri di kerusi OSIM yg sedang mengadakan promosi di ruang legar Alamanda...best siut rasa macam nak beli jer satu tapi harganya kussss semangat boleh buat bayar muka sebuah kereta.

1 comment:

Asmadi said...

biasaa lpk umah best juga!!