Wednesday, April 07, 2004

Semenjak kebelakangan ini aku agak sibuk dengan kerja harian disamping aktiviti - aktiviti harian yang agak ketat. Semalam ada function yang kena aku hadir di tempat aku bertugas...akan tetapi sebelum itu aku ada few of my friend wanted to see me.

5:30 pm - Z arrived coz i wanted to pass his birthday present

7:15 pm - E arrived from Kajang. I invited him to come over for this particular function. thanks E for coming coz i tau you letih sebab baru sampai from outstation.

7:30 pm - F called dan ajak minum coffee at the Coffee Bean. So aku heret E sekali to join me there walaupun aku hanya ada masa 1 jam coz my function will start around
8:30 pm. Banyak perkara yang kami perkatakan dan salah satu soalan yang ditanya oleh F kepada aku membuatkan aku terkedu untuk menjawabnya. Well biarkanlah soalan itu menjadi satu persoalan dan yang pasti dia tahu jawapannya.

8:25 pm - A n M call menyatakan yang mereka akan datang ke majlis yang sama lalu aku bergegas pulang ke tempat majlis diadakan.

10:30 pm - majlis tamat dan aku terus ke kajang menghantar E dan dalam perjalanan E menanyakan satu soalan yang sekali lagi membuatkan aku terkedu..

No comments: