Friday, October 29, 2004

Received a call from a private number which normally from a mobile or from certain fixed line number but it actually from a long distance call outside of Malaysia. It was from Zeer, my long lost friend. This guy from Kelantan was my close companion couple of years ago until he left without any news after he broke off with his fiancée. Katanya membawa hati yang luka tanpa memikirkan perasaan aku ketika itu yang juga kecewa dengan sikapnya.

Dia akan kembali ke Malaysia dan menetap terus disini dan meminta bantuan aku untuk mencarikannya tempat tinggal sementara dalam sebulan dua dan berjanji akan mengirimkan wang secepat mungkin bagi tujuan itu. Katanya lagi dia begitu rindu yang teramat sangat padaku selama ini tapi begitu malu untuk menghubungi aku dan katanya lagi dia masih single dan menyatakan untuk menjadi seorang yang setia and I can asked anything from him which I think it’s a hint serta banyak lagi lah kata-kata manis yang keluar dari mulutnya jika didengar boleh cair umpama air terjun yang mengalir deras.

Mengimbau kembali diawal perkenalan kami dalam tahun 2000, tika itu kami berbuka puasa bersama teman-teman yang lain. Itu adalah kali pertama kami keluar bersama dimana sebelum itu aku hanya memerhatikannya dari kejauhan sahaja. Dia ni pada tika itu baru saja join syarikat tempat aku bekerja dan sebagai orang baru dia ni agak pendiam. Semenjak dari itu kami sering ber sms antara satu sama lain dan jika kelapangan kami akan keluar bersama-sama.

Aku akan memberi bantuan setakat mana yang aku boleh lakukan namun perasaan aku terhadapnya sudah membeku dan aku tidak mungkin akan berpaling kembali walau bagaimanapun rayunya nanti unless for sex only, it can be considered coz he is gorgeous and good on bed too hehehehehe

2 comments:

Anonymous said...

amboih gelenya gatai biroh lah pulok!!!
:P
ludah jangan di jilat...kwang kwnag kwang

Anonymous said...

yeap, true, i agree wif the first comment...
u can find some1 else, just a matter of time...
for now, just be friends wif him... and get to know him better... mana tahu dia tak ikhlas...

btw, selamat hari raya ;)

coffee @ coffee-addict.blogdrive.com