Thursday, October 14, 2004

SAKIT PERUT

3 minggu yang lepas aku diserang sakit perut yang kronik, sebelum itu aku agak sibuk dengan majlis-majlis rasmi yang perlu dihadiri. Kemungkinan dengan kesibukan itu membuatkan adakalanya aku overlooked dengan apa yang aku makan. Ketidakselesaan semakin memuncak dikala aku spend my weekend at MZ place. Dalam pada itu kami masih sempat menonton wayang bersama tapi ceritanya agak membosankan tapi aku tidak nyatakan pada MZ kerana malu sebab aku yang beria-ia nak menonton cerita itu coz it was highly recommended by SF.
Pada keesokan harinya iaitu Selasa, aku terus ke klinik kerana sakit perut tu masih belum sembuh lagi, so on that day aku diberi MC. Banyak jugak missed call aku lihat kat phone, maklum ler aku tidur the whole evening. Finally later that night I answered one call from Tengku R, my closed companion from Johor. He came to KL for UMNO meeting the whole week. As usual he want me to accompany him at the hotel during his stay but unfortunately I’m not be able to do so. Malam tu aku tak boleh tidur lansung disebabkan sakit yang teramat sangat lalu aku gagahkan diri untuk memandu ke klinik yang berdekatan untuk mendapatkan rawatan and another extension of my MC the next day.
Pagi Rabu tu TR telah datang melawat aku di rumah dan mendesak aku untuk mendapatkan rawatan specialist instead of normal clinics. Tapi aku ni penakut sikit nak pergi specialist, but my excuses ditolak mentah – mentah oleh TR. Akhirnya aku akur untuk dibawa olehnya ke Gleaneagles. Dengan izin Nya, aku beransur sembuh menjelang petang. TR terpaksa bertolak pulang ke JB pada petang itu diatas urusan rasmi yang perlu diselesaikan.

No comments: