Monday, February 23, 2004

Hari ini adalah hari terakhir cuti umum seluruh malaysia....ada yang balik kampung dan ada juga yang pergi bercuti kedestinasi-destinasi samada didalam atau diluar negara dan ada juga terpaksa bekerja samada itu adalah routine atau corak sesuatu pekerjaan dan juga ada yang bekerja kerana ingin menghabiskan kerja-kerja yang tertangguh. Bagi diriku...ini adalah peluang untuk berehat dan bersantai dimana destinasi pilihan ku ialah stay at home hehehehe. Malas nak drive jauh-jauh keluar dari KL lagipun semuanya ada disini...so on my first agenda which was fall on Friday night, i went to BB with my best friend A. We reached there dalam pukul 1:30 am dimana sebelum tu kami lepak kat luar di new cafe which is run by my another friend S.

Ramai juga kawan-kawan yang aku jumpa...bila masuk kedalam BB, show masih belum habis lagi...bengangnya...bayangkanlah dari pukul 12am sampai pukul 3am show masih belum habis lagi...konsert ke apa...kalau dapat tengok kira ok ler ini tidak...terjengket-jengket ler aku nak tengok. Kawan aku entah kemana menghilangkan diri bertemu dengan kawan-kawan dia...tinggal ler aku sorang-sorang terkulat-kulat...nasib baik aku ni tak meletup sangat jadi takda ler orang pedulikan aku hehehe sedih gak. Anyway aku tak salahkan A maklum ler dia ramai kawan...berbalik pada kisah dalam BB ni tadi, akhirnya show pun selesai ler dalam pukul 3:15 am...aku pun apalagi tanpa membuang masa buka gelanggang ler but unfortunately the music suckssssssssss. Menyesal aku datang...duduk rumah lagi baik.

Bercakap pasal show atau competition ni, aku dapat lihat this two PLU club ni semacam berlumba-lumba untuk menganjurkannya sehinggakan aku pun dah lost track...mr malaysia ler, miss malaysia ler, the most eligible bechelor ler dan banyak lagi gelaran yang diberikan...kalau diperhatikan kebanyakkannya muka yang sama aja yang masuk tapi aku respect ler dengan diaorang ni coz mereka - mereka ni berani dan mempunyai tahap self esteem yang tinggi.

Satu perkara yang aku nak sentuh adalah show biasa untuk hiburan para pengunjung kelab, aku tabik spring pada Glitters Dot Com kerana persembahan mereka yang sentiasa menghiburkan. Setiap show mereka mesti ada jalan cerita atau sketch yang humourous...which reminds me to another showgirl 'Mama Roza'...unfortunately dia tenggelam begitu saja disebabkan perkara-perkara peribadi yang aku sendiri tak berapa pasti.


Anyway malam tu aku balik rumah dalam 5 am...kata A pada aku...i always try to adjust myself to every situation eventhough it was pretty amazing bored...I'll take that as a compliment A...

No comments: