Monday, February 16, 2004

Perkenalan aku bersama L membuahkan satu perasaan yang tersendiri...akan tetapi aku lebih berhati-hati menghadapi situasi ini. Namun...aku hanya insan biasa...tidak dapat lagi membohongi apa yang tersurat didalam jiwa ini. L seorang yang baik akan tetapi mungkin demi kebaikan bersama L terus menyepikan diri dari aku. Aku tidak pernah meluahkan apa-apa padanya...mungkin dia sudah terbaca dari gerak geri ku yang semakin pincang. Semua ini aku pendamkan sahaja dan adakalanya...kepada teman-teman aku luahkan perasaan rindu ini.
Senja itu berulang bersama rindu yang tidak pernah padam lalu aku menyebut namamu didalam suara yang bisu...engkaukah itu. Disini aku mengulangi kembali sewaktu didalam sunyi aku melagukan kata hati...rindukah itu. Biarkanlah perasaan rindu dan kemesraan ini berlalu bersama kesunyian yang padu kerana aku bukan untuk dia. Akan ku sebut namamu selalu namun...ada rindu yang lebih dari itu...dan kau teruskah lari dari ku yang menanti...engkau kah itu...

No comments: