Tuesday, June 08, 2004

Last Saturday semasa dalam perjalanan pulang balik ke KL, aku menerima panggilan dari L mengajak aku pergi karaoke. Seperti yang di janjikan pukul 6 pm aku dah terpacak kat pusat karaoke, maka menyanyi ler kami sampai pukul 8:45 pm. Kami hanya bertiga termasuklah Bf L sekali. Tapi sebelum itu aku ada call A,M dan SF to join but none of them is available. A & M biasa ler ingin menghabiskan masa bersama coz A akan outstation for a week manakala SF balik kampung. After the session over kami semua pergi dinner di Naili's Sentul coz Bf L ada janji dengan member dia untuk dinner sekali. Sebelum tu aku sempat berjumpa seketika dengan 2 of my best friend yang kebetulan ada dinner di Jalan Damai, mereka ni crew yang kebetulan off day pada masa itu. Semasa perjalanan ke Naili's aku menerima panggilan dari SF menyatakan yang dia dalam perjalanan pulang ke KL dan dijangka tiba dalam pukul 11 pm. Aku telah berjanji dengan SF untuk clubbing malam tu so aku kena jemput dia dalam 11:30 pm.

Setelah makan malam selesai, L bertanyakan apakah plan aku seterusnya lalu aku menjawab clubbing, dia tanya dengan siapa dan dalam keadaan serba salah aku jawab SF. L telah bertanyakan satu soalan sensasi pada aku
L = "nko dengan SF ada apa-apa ke?"
Aku = "kami hanya kawan biasa macam aku kawan dengan orang lain jugak" L = "aku tak kisah ler kalau nko ada hubungan pun dengan dia coz between us dah tiada apa-apa"
Aku = "we are just friend for now"

Aku terus berlalu pergi membelah kesunyian malam menuju ke rumah SF.

1 comment:

Anonymous said...

Berkawan bior seribu bechinta bior satu