Saturday, June 19, 2004

Pergi ke UiTM Jengka with this friend of mine AY. Dia ni aku kenal melalui seorang kawan BR. Pada ketika itu BR begitu meminati AY but unfortunately AY tidak dapat menerima BR dalam hidupnya memandangkan AY wants to concentrate on his study. Tapi...according to AY lagi, pada masa kali pertama dia berjumpa dia sudah mula terpikat dengan aku kerana katanya aku ni seorang yang gila-gila dan outgoing serta mesra alam (pandai spedo ayat...adik-adik kan). Aku pulak memang ler minat kat mamat ni tapi itu dulu semasa kali pertama kami berjumpa. Akan tetapi lama kelamaan perasaan itu lenyap terus coz it just a feeling. Kami tiba semula di KL dalam pukul 7 pm dan terus kerumah IM dan SR kerana kami planned to watch Akademi Fantasia concert together. SR begitu tidak senang dengan kehadiran AY kerana katanya aku tidak setia pada SF. Aku cuba jelaskan duduk perkara sebenar tapi tidak diendahkan langsung oleh SR. Aku sememangnya teramat rindukan SF...akan tetapi aku tidak boleh biarkan diri aku hanyut dalam lautan kerinduan ini...i have to make myself fully occupied.

Senja berulang rindu...Dan ku sebut namamu...Dalam suara yang bisu...Engkaukah itu...Dan ku ulang kembali...Sewaktu dalam sunyi...Nyanyian kata hati...Rindukah itu...Biarkan kemesraan berlalu...bersama kesunyian yang padu...Akan ku sebut namamu selalu...Namun ada rindu yang lebih dari itu...Kasih di mana janji...Dan kau teruskah lari...Dari ku yang menati...Engkau kah itu...

No comments: