Wednesday, June 09, 2004

Pada khamis lepas aku pergi ler gunting rambut di kedai india yang berhampiran dengan rumah aku ni. This barber of mine ni indian boy tapi berkulit cerah, age 21 dan sudah beristeri yang tengah sarat mengandung 6 bulan.Masa aku datang macam biasa ler kami berborak kosong sambil dia menggunting rambut aku but this time is a bit intimate...

barber : so sabtu ni public holiday kan?
aku : yup
barber : so tak pergi kemana-mana ke?
aku : mungkin saya balik kampung sekejap esok dan saturday balik KL semuala
barber : kenapa sekejap sangat
aku : well malam minggu mesti ler nak clubbing
barber : biasa clubbing kat mana?
(aku senyum tidak menjawab dan dia terus menggunting)
barber : kat mana?
(aku senyum lagi)
barber : cakap ler kat mana?
aku : some place yang you tak pergi
barber : try me
aku : you biasanya clubbing kat mana?
barber : bangsar
aku : oic
barber : cakap ler kat mana you clubbing?
aku : tempat tu semuanya lelaki yang datang dan takda perempuan
barber : kat mana tu?
aku : ade ler....
barber : club G.A.Y ke? (he spell the word hehehe)
aku : iyee...kenapa? pernah pergi ke?
barber : dulu pernah ler kawan bawak tapi tak ingat kat mana
aku : oh iye kerrrrr (kaget jap guee)
barber : kat mana tempat tu?
aku : ala dituttttttuuuuuuuuuu (censored)
barber : oic...so malam minggu ni boleh ler kita pergi
aku : are you serious?
barber : betullll...kita jumpa disana. Pukul berapa?
aku : oh ok...dalam jam 12

dan selepas itu kami pun bertukar-tukar nombor telefon hehehehe...dan seperti yang dirancang, pada sabtu lepas dia pun datang siap berkemeja biru serta jeans hitam..siap cukur misai dan gunting rambut tu...cute gak mamat ni kalau tidak takkan aku melayan kannnnn hehehehhe. SF pun ada sama, my barber tu tak menari pun hanya melepak minum air, mungkin nervous sebab tengok ramai sangat PLU kat KL ni kan hehehehe dan dia minta diri untuk balik dalam jam 3am. Tapi sebelum pulang dia cakap minggu depan boleh datang lagi but this time dia pasti akan menari...katanya lerr. keesokan harinya time aku pergi beli suratkhabar, aku lihat kedainya masih belum dibuka....sepatutnya dia dah bukak jam 10 am.Belum bangun lagi ler tu....aku yang balik jam 6am pun dah bangun. Tengok aja nanti whether dia ada tak malam minggu ni hehehehe




No comments: