Wednesday, June 02, 2004

There are no right or wrong in the wrong situation...kata-kata yang aku sendiri cipta. Ianya berkait rapat dengan lifestyle yang aku lalui tika ini. Semalam salah seorang teman lama menelefon bertanyakan khabar dan salah satu soalan favourite dia adalah samada aku sudah khawin atau tidak or masih dengan lifestyle yang dulu (this str8 guy knew about my lifestyle). My answer to him was "of course kita semua harus melaluinya, cepat atau lambat itu semua adalah dibawah ketentuan NYA." tambah ku lagi "i wished one day bila aku tengah jalan-jalan tiba-tiba kepala terhantuk ke dinding dan aku akan terus berubah menjadi str8" both of us laugh. Terfikir sejenak aku dengan keadaan yang dilalui tika ini...kekadang tu ada baiknya aku menjadi single tanpa ada bf, sekurang-kurangnya i'm not add in more sins in me. But than again aku bukannya 'maksum' yang boleh lari dari segala godaan ini tapi sebagai yang ber Agama, i'm trying my very best kalau tak 100% at least 1% or 0.01% to minimised or eliminate it.Aku akan menghadapi kematian,padang mahsyar,titian asirat,syurga dan neraka. dan semuga aku sempat bertaubat sebelum ajalku tiba...

1 comment:

Anonymous said...

AMIN...:)
Semuga di Perkenankan oleh NYA