Friday, June 18, 2004

Seeing 3 guys in a day...bunyi macam very slutty bitch kinda person i am right??...ermmmm.

6:00 pm - had an early dinner with fuzz. Dia ni aku kenal since April, baru grad from one of the university in Australia. Dah kurus sikit, mungkin sebab struggle for final year exam. Dia ni seorang yang very low porfile, intelek dan cute hehehehe. Kami berkongsi hobi yang sama iaitu membaca dan mostly our conversation berkisar kepada buku-buku yang telah dan sedang kami baca.

8:00 pm - hantar fuzz pulang dan terus bergegas ke cheras kerana aku ada dinner with another guy name Dex. He is a cabin crew. Aku makan malam dirumahnya kerana dia memasak pada hari itu...nasi tomato, ayam masak merah dan etc (yang pasti ianya halal)sedap sungguh masakan dia ni...walaupun perut dah separuh kenyang tapi aku tetap pulun habis-habisan (mana badan tak naik...nasib baik ada jamu putri binari).

10:00 pm - aku beredar dari rumah Dex dan menuju ke rumah Min...kebetulan pulak Dex on standby, so masa makan tadi he received a phone call for a flight to London. Senang ler sikit kerja aku...jadi tak payah ler nak bagi excuses.

10:30 pm - tiba di rumah Min, this chindian ni dah lama kenal dengan aku cuma kami sering tiada berkesempatan untuk bertemu kerana kesibukan kerja. Masuk hari ni kami baru dua kali bertemu...

1:00 am - pulang kerumah dengan keletihan yang amat sangat, food and sex are very tiring but we need both of it. Sebelum aku melelapkan mata aku teringatkan SF yang kini berada di Bali...rindu itu datang menjengah kembali...mengetuk pintu hati yang aku cuba kuncikan buat semua...

1 comment:

Anonymous said...

MERIAH!!!!...;)