Saturday, May 01, 2004

20/4/2004

Hari terakhir dalam bulan April...

9:00 am - masih dirumah tengah bersiap untuk ke tempat kerja...received a phone call from my client which they wanna set an appointment with me at 10 am and they are from Putra jaya. Kelam kelibut aku bersiap coz takut they arrived before me...sebelum tu kena singgah dry cleaning centre ambil baju.

10:15 am - meeting with the client...a fruitfull one...biasa ler i kan pandai convinced people hahahahah

12:00 noon - bergegas ke bank...macam biasa ler kan maklum ler we all gonna have a long holiday. Jalan jammed ler plak so I changed plan instead of going to the bank i terus pergi pick up SF kat office dia coz we plan to have lunch together in KLCC. Later M joining us after almost 2 weeks i didn't see him due to his assignment in JB.

2:00 pm - hantar SF balik office dan i terus ke bank

3:00 pm - sampai office jer baru nak letak punggung my boss call...kereta dia tersadai di tepi jalan kerana kehabisan minyak...moral of the story...kalau drive tu jangan hanya pandang depan kearah jalan jer...cuba-cuba ler jeling sikit kat fuel warning tuuu. Jalan jammed ler plak...it takes me about 1 hour plus to deliver the fuel coz maklum ler dalam town mana ada banyak stesyen minyak beb...kena redah jammed pegi kampung baru.

4:30 pm - sampai office terima pulak panggilan telefon from my operation manager mintak tolong buatkan floor plan...aikkk i punya graphic artist mana pegi. Sedang leka buat kerja aku terima call dari IM ajak dinner kat DP bersama dengan SR but i have to pick up SR kat office. i've told IM that i'm only available after 6 pm...later SR datang sendiri to my office due to heavy traffic...jauh jugak dia jalan kaki heheheh kesian...muncung manja dia kat aku dan katanya habis kasut tumit tingginya haus...adik2 sangat. Tup - tup aku teringat yang aku ada 2 contract yang belum siap dan harus di fakskan kepada client by today...oh my god....nervous kejap...so apalagi mcm lipas kudung aku menaip.

6:30 pm - baru boleh tarik nafas lega coz akhirnya baru siap semua kerja aku...maklum ler nak cuti 4 hari beb. Perut sudah berbunyi orkestra klasik...unfortunately jalan jammed giler.

7:30 pm - baru sampai DP terus bergegas ke MG dan makan macam orang tak makan sebulan. IM geleng kepala tengok aku dengan SR jadi pak pelahap.

9:00 pm - kami beredar dari DP...aku kena hantar SR balik coz IM ada hal yang urgent untuk diselesaikan...sebelum tu IM dan pesan suruh terus hantar SR balik dan jangan merayau...tapi kan kepala batu lagi dilarang lagi dibuat. Aku singgah dirumah seorang teman di Ulu Klang...sebuah banglo di lereng bukit...dah lama aku tidak kesitu. Teman aku ni telah menghadiahkan aku sebuah phone nokia model 6600 sebagai hadiah harijadi...I'm speechless...aku ingatkan dia main-main aje. Nampak gayanya kena ler aku datang lagi kesitu...you know what i mean. SR menjeling mcm Sheila Rusli kat aku...

9:30 pm - aku ke jaya jusco to buy some groceries dan juga untuk berjumpa dengan Z. Later kami lepak minum2 di starbuck dan Z telah menghadiahkan aku sebotol minyak wangi polo serta hugable hyppo. Aku begitu terharu dengan Z...nasib baik kat public kalau tidak satu ciuman mesra sudah melayang kepipinya...hehehehe hak org oii. Dan sekali lagi SR menjeling Sheila Rusli kat aku tapi sekali ni sambil menggerak-gerakkan kepalanya mcm org yang menari bharadanatyam.

12:30 - sampai rumah aku tak sabar - sabar nak membelek phone baru dan akhirnya aku terlena...didalam genggaman aku ada phone dan didalam pelukanku ada blue hyppo pemberian Z.

No comments: