Thursday, May 27, 2004

the dinner last night went well which last till 9:45 pm. L and his new BF nampak macam secocok dan aku sempat bertanyakan soalan cepu emas pada BF L tentang status hubungan mereka berdua semasa L pergi ke tandas:-
Aku: so what is your status now with L
BF L: kawan
Aku: kawan aja?
BF L: yeah...kami hanya berkawan biasa
Aku: well you just go with the flow, sometimes perasaan kita hari ini takkan sama dengan perasaan kita yang akan datang kerana keadaan persekitaran kita akan sentiasa berubah-ubah dan biasa mempengaruhi kita punya perasaan.
BF L: well kita tengok saja dulu but for now we are just friend.

Aku lihat SF tersenyum sahaja dan aku tak pasti apa yang sedang dia fikirkan.Masa dalam perjalanan pulang SF bertanyakkan laluan yang aku biasa aku lalui apabila pulang dari rumahnya dan aku menyatakan bahawa highway kepong ler dan aku biasanya kalau lalu disitu paling tidak aku akan speed dalam 120 ke 130 km/h. SF menasihatkan aku agar jangan bawak kereta terlalu laju and he said "if you can't listen to yourself please listen to me" "tolong jangan bawak laju coz if anything happened to you, you won't be able to listen to my voice singing anymore" my reply "well you can always read me the yasin or quran" and both of us just smile away...

1 comment:

Anonymous said...

:)
Shcweeeeeetttt..:D
Ppl alwiz make the plan but than onli the ONE will make it com tru