Saturday, May 29, 2004

10:00 pm - ada seminar to attend.

2:00 pm - pergi ke great eastern mall with my friend coz she wanna do some shopping.Later we had our late lunch at Strudels di diiringi dengan hujan lebat...berselera sekali aku makan

4:30 pm - sampai rumah dan terus melepak and wondering what to wear tonite coz ada birthday party malam ni.

6:00 pm - call SF to confirm whether he can join me or not but unfortunately he can't coz he got an appoinment at 10 pm with client.

8:00 pm - aku terjaga dari tidur dan apalagi kelam kelibut ler aku dibuatnya coz majlis tu dah bermula at 7 pm lagi and i overslept what a tuttuuuuuuttttt (censored).

9:00 pm - tiba di tempat majlis harijadi diadakan, ketat betul kawalan keselamatannya. Aku agak nervous sikit coz Birthday boy ni a bit loud sikit especially when he announced the arrival of each guest. Aku dah kena during Andy birthday...siap ada stats lagi tau. My earliest plan was to come early whereby masa tu mesti orang tak ramai so mesti tiada announcement but unfortunately aku tertidur dan terlewat. Seperti yang dijangkakan bila aku keluar dari pintu lift dia sudah sedia menanti dan mengiringi aku sampai kedalam dan seperti yang diduga he made an announcement but this time i'm well prepared. The crowd semuanya ok, mixed...and mata aku tertarik pada this cute guy..but than again dia umpama pelangi yang dijadikan bukan untuk dimiliki tapi hanya untuk di kagumi. Later my friend Andy and his entourage pun tiba.

10:00 pm - aku minta diri untuk pulang coz i don't feel good about my stomach...biasa ler aku ni susah sikit kat rumah orang...mesti kalau boleh nak kat rumah sendiri. Furthermore aku lupa pakai jam tangan dan cincin (alasan yang tak manasabah).

10:30 pm - at home aku received 2 calls from my friend, SK (A's BF) and SM (SK's & A's friend).Semacam ada konflik antara mereka bertiga ni tapi aku hanya setakat mendengar sahaja permasalahan mereka. A's ada konflik dengan SK lalu menghilangkan diri seketika sehingga menyebabkan SK menelefon bertanyakan tentang A. Manakala SM pula merasakan dirinya terpinggir dari SK & A. Dan aku hanya dapat mendengar dan memberi sedikit nasihat setakat mana yang aku boleh.

12:30 am - bersiap untuk clubbing, dan bila tiba disana aku terserempak dengan A serta rakan-rakannya yang lain.Tidak berapa lama kemudian aku terima sms dari SK beberapa kali menyatakan bahawa dia tahu yang A ada bersama aku di club. Serba salah aku dibuatnya...aku simpati dengan konflik yang melanda antara mereka tapi bak kata SF kepada ku at the end mereka juga yang untung dan happy and you juga yang tak dapat apa-apa. Well i'm trying my very best to enjoy myself together with SR yang kebetulan pun ada sama.

5:00 am - aku pulang kerumah.Teringat aku pada kata-kata SF "do not involved with other people conflict coz i'm concerned about you" " i taknak you yang susah nanti coz at the end nanti you pulak yang akan di persalahkan kalau ada apa-apa yang berlaku" and he repeat his words "if you can't listen to yourself, you listen to me please".

No comments: