Saturday, May 22, 2004

8:00 am - bangun dan bersiap untuk ketempat kerja. Semalam aku sampai rumah dalam pukul 11:30 pm. Ada 2 function aku attend, first - cocktail dinner. Majlis bermula dalam pukul 6 pm, dalam 7:30 pm i went to another party bersama SF, birthday kawan dia,an american lady who is also his colleagues...full of expatriate and ada jugak yang can-do tapi unfortunately i'm not into Mat Salleh. SF pakai rantai dan gelang yang aku hadiahkan..mmm sukeh campur bangga.Tak lama kami disana coz SF got another party to attend and I have to get back to my party also.

3:00 pm - pergi ke Berjaya Megamall to do some window shopping dan lunch. Terjebak jugak aku membeli sehelai baju and also a card reader for my computer. Later aku terus balik ke rumah coz malam nanti nak kena keluar balik.

9:30 pm - bersiap untuk keluar coz ada birthday party. Sebelum tu aku singgah dirumah my caterer untuk ambik makanan yang telah aku order 2 hari lepas for my contribution to this birthday party.

10:05 pm - tiba di tempat majlis diadakan...tetamu masih belum ramai tiba dan kesempatan itu aku ambil untuk membantu birthday boy membuat persiapan.Later baru lah kawan-kawan mula tiba sedikit demi sedikit.Time ni ler ada yang datang bawak partner masing-masing dan tak kurang jugak yang datang berseorangan macam aku. Ramai jugak yang aku hanya kenal muka tapi tidak kenal nama termasuk ler sorang mamat ni yang selalu aku main mata dengannya di kelab, rupa-rupanya dia ni housemate SF yang biasanya kalau aku kerumah SF mesti dia takda...nervous aku.SF datang bersama-sama dengan housemate dia tu. L ex SF pun ada bersama BF barunya, birthday boy pun bersama BF barunya yang hensem (make it even shorter). Yang pasti SF duduk bersama dengan i dan ini akan membuatkan gossip lagi liar ler dikalangan rakan-rakan yang lain. I felt uneasy at first but what the heck furthermore we are just friend.

1:00 am - I left with SF for a clubbing session. Lagi ler gossip makin kuat oleh rakan-rakan sekutu yang lain hehehehe

5:00 am - clubbing session over and i hantar SF pulang kerumah and last word from SF to me..."you've done a lot for me and you make me feel special"...and i just smile (something better left unspoken)

No comments: