Wednesday, May 05, 2004

Suatu percutian – day 4

11:00 am – aku terjaga dari tidur kerana di kejutkan oleh panggilan telefon dari M yang anxious to know what was happen yesterday during our journey back lalu dia mengajakku lunch bersama dan aku suruh M invite rakan-rakan yang lain. After that aku teringat pada SF lalu aku menelefonnya untuk bertanyakkan khabar…SF juga mengajakku makan tengahari bersama. Aku pun beritahu SF why not kita semua makan di Naili’s Ampang bersama M & A serta 2 orang rakan yang lain.

12:45 noon – aku tiba di rumah SF untuk menjemputnya ke Ampang

1:15 pm – aku tiba di Naili's Ampang

1:30 pm – M & A serta other 2 of his housemate tiba. We had a great time…talking and gossiping heheheh

3:30 pm – kami semua ke ampang point to do some shopping

4:30 pm – aku dan SF beredar pulang dan kemudiannya kami singgah di Ikea dan Tesco just to survey something for my room and kebetulan SF wanted to buy gym shorts.

7:30 pm – kami makan malam di kedai yang berhampiran rumah SF kerana aku terlampau lapar coz semasa di Nailis aku hanya makan sandwiches.

8:30 pm - We called of the evening dan aku pun pulang kerumah

Maka berakhir lah satu percutian selama 4 hari tanpa keluar dari kota metropolitan ini. Satu persoalan yang bersarang didalam kotak fikiranku…sejauh manakah hubungan persahabatan aku dengan SF…Dia berkali-kali menyatakan bahawa dia selesa berkawan dan keluar bersama aku and vice versa dan yang pasti aku tahu apa yang aku rasakan…

No comments: