Wednesday, May 26, 2004

Malam ni aku akan makan malam bersama SF and the best part is L (ex SF) akan joint sama together with L new bf.Kira macam double date ler tapi L tak tahu yang SF akan join sama jeng jeng jeng nervous aku. Tadi masa aku call SF taknak join takut dia nanti tarik rambut dengan BF L (dia gurau aja) but my reply to him, "atau you takut tengok i tarik rambut dengan L" and both of us laugh out loud....sesuatu sangat. Tapi hari ni aku rasakan sesuatu sangat towards SF, lately ni dia selalu sangat call my office and aku pulak ada keberanian sikit ler nak perkatakan sesuatu yang terselindung dalam hati ni. Last Monday 24/5/2003 we went out for coffee in Dome KLCC together and another friend of mine join sekali, one of the topic he said about the incoming call he received always at the wrong time i.e. meeting. But he said the only person always call at the right time is me,menurutnya lagi aku sangat paham dan tau bila nak call dia. Kawan aku yang sorang lagi ni bukan main lagi angkat2 kening dan buat muka ala-ala sheila rusli hahahaha. Aku pun terus xplain kat kawan aku ni kalau nak call SF aku kena betul-betul follow my instinct dan kalau sms aku make sure yg sms aku tu ringkas dan direct coz SF ni busy sesangat kalau during office hour. Kata kawan aku pulak, "kalau dah suka mesti ler cakap incoming call tu semuanya at the right time kan". Aku lihat muka SF merah padam kena caras dengan member aku ni.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.